-------------------------------------------------------------
100 Начини За Успешна Мотивация
------------------------------------------------------------
“Хората не чакат реклами, те чакат това, което ги интересува.”Джордж Госидж
“Лудост е да правиш постоянно едно и също нещо и да очакваш различен резултат” Жан Мари Дрю
Успехът означава да събудиш интерес, да очароваш, да задържиш вниманието и следователно да спечелиш от тези символи и истории. Разглеждайте това, което следва като правило за събуждане на интерес.
1. Законът за простотата - Марсело Серпа
2. Законът за позиционирането - Ал Рийс
3. Законът за постоянството - Иън Бейтси
4. Законът за продаването - Дейв Трот
5. Законът за емоцията - Джон Шоу
6. Законът за любовта - Кевин Робъртс
7. Законът за опита - Каш Шрии
8. Законът за уместността –Ан.Болоня
9. Законът за хумора -Джеимс Лаудър
10. Законът за разрива - Жан Мари Дрю
11. Законът за скока -Себастиан Турнер
12. Законът за очарованието -Рег. Брайсън
13. Законът за непочтителността -Джим Ейчинсън
14. Законът за вкуса - Алън Алън Розенщаин
15. Законът за злободневността - Майкъл Нюман
16. Законът за Сребърния слон -Греъм В. Уорсъп
17. Законът за разговора –Нийл Френч
18. Законът за негативизма – Джак Вон
19. Законът за любезността – Джейми Барет
20. Законът за изпълнението -Майк О~ Съливан
21. Законът за еволюцията -Дейвид Лубарс
22. Извън закона -М. Т. Рейни
Грешниците се покайват. Рекламата работи като магията.
те в променящата сила на рекламата, то тогава няма да направи-
те ефективна реклама. Защо тогава влизате в разходи по нея?
Една от причините рекламата да не е добра, както би трябва-
ло да бъде, е че прекалено малко играчи на пазара искрено вяр-
ват в нейната ефективност. От това следва, че краткосрочните
императиви получават предимство над самото (и в крайна сметка
по-печелившото) изграждане на марка.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Блогър - Хоби или професия?
Основи На Морала
Изборът - Въпрос На Опаковка
----------------------------------------------------------------------------------------